Časté dotazy

 atelier.blaha@gmail.com

 adresa dílny:
Kobylí 424, 691 10 Kobylí

 doprava zdarma nad 3000 Kč

Informace k výrobě a výrobkům

Proč nejsou na výběr u výrobku všechny barvy, které máte ve vzorníku?

Kůže je přírodní materiál a zpracovává se v různých tloušťkách, povrchových úpravách, tloušťkách a tvrdostech. Proto máme vždy u konkrétního výrobku na výběr jen ty, které jsou pro daný produkt možné použít a které máme skladem. (například béžová, kterou máme, je vhodná jen na kabelky a na peněženky použít bohužel nejde)

Jak mám připravit podklady pro laserování loga nebo textu?

Podklady nám prosím zasílejte ve formátu .jpg, .png či .pdf – černobílé – co je na obrázku černé, bude na výrobku vylaserované. Celý proces urychlíte, když nám rovnou i napíšete, kam byste chtěli motiv umístit a jak zhruba velký.

Jaká je dodací lhůta?

Kožené výrobky vyrábíme na základě objednávky, nejčastěji je u sebe budete mít do 2, maximálně 3 týdnů. Pokud byste jej potřebovali dřív, je možná i expres výroba za příplatek. Tuto možnost si můžete zvolit u každého produktu přímo v objednávce.

Jak je zboží zabaleno?

Všechny produkty se snažíme zabalit tak, aby byly hezké na pohled už když je vybalíte z krabice. Některé výrobky z kůže jsou zabalené v plátěném pytlíku, některé v papíru. Rádi vám na balení dáme i jmenovku, pokud něco kupujete jako dárek, stačí nám to připsat do poznámky v objednávce.

Jak výrobky posíláte?

Nejvíce využíváme služeb Zásilkovny, můžeme tedy objednávku poslat na výdejní místo Zásilkovny či přímo na adresu. Pokud na objednávku hodně spěcháte, posíláme i přes službu EMS České pošty, která garantuje dodání druhý den po odeslání.

Posíláte i na Slovensko a jinam do EU?

Ano, můžeme výrobky poslat kamkoli, kam posílá i Zásilkovna. Posíláme tak často na Slovensko, máme za sebou zaslání i do UK, Irska, Německa nebo třeba Norska. :)

Jak můžu zaplatit?

Momentálně přijímáme platby předem pouze bankovním převodem. Vzhledem k povaze věci – výroba věcí na zakázku – platby na dobírku nenabízíme. Fungujeme tak ale už od roku 2015 bez jakýchkoli problémů.

Můžu vrátit kožený výrobek, který jste mi vyráběli na zakázku?

Bohužel všechny kožené výrobky, u kterých si volíte barvu kůže, šití, zapínání, velikost, monogram apod., vrátit nelze.

Můžu vrátit věci, které máte skladem? Tedy keramiku, tetovačky, svíčky a další?

Samozřejmě, všechny věci, které jsou skladem a nejsou tedy vyráběné na zakázku, můžete ve 14-denní lhůtě vrátit. Pro vrácení nás prosím kontaktujte a pořešíme to spolu. :)

Přestal mi fungovat cvoček, rozbilo se zapínání, nebo cokoli jiného - co s tím?

Snažíme se používat u výrobků všechny komponenty co nejvyšší kvality, ale bohužel se občas stane, že se třeba kování ochodí nebo přestane nějakým způsobem fungovat. V takovém případě nás prosím kontaktujte a vše vyřešíme. :)

Máte další dotazy? Napište nám.

    Vaše jméno (vyžadováno)

    Váš email (vyžadováno)

    Předmět

    Vaše zpráva